سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضورمعاون وزیر ورئیس سازمان شیلات ایران در بندر صیادی والفجر اروندکنار

خون میرزایی معاون وزیر ورئیس سازمان شیلات ایران امروز از بندر صیادی والفجر اروندکنار بازدید کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،نبی الله خون میرزایی معاون وزیر ورئیس سازمان  شیلات ایران امروز با حضور در بندر اروند کنار ضمن بازدید از این بندر با صیادان نیز دیدار و گفت و گو کرد.

عده‌ای از صیادان  در این بازدید از مشکلات صیادی در بندر  اروندکنار گله مند بودند و تقاضای حل این مشکلات را به صورت ویژه از رئیس شیلات ایران داشتند.

خون میرزائی رئیس سازمان شیلات ایران در این بازدید گفت: باتوجه به اهمیت استراتژیک بنادر آبادان، اروندکنار وچوئبده وباتوجه اینکه صیادان در این مکان به عنوان مرزبانان وحافظان اقتصاد وامنیت کشورهستند برای بررسی میدانی مشکلات و نواقص صیادان به آبادان سفر کردیم.

او افزود: در این سفر مقرر شد ده میلیاردتومان برای ساخت فازهای دیگر اسکله ثامن الائمه آبادان در لایحه بودجه امسال اختصاص یابد، همچنین مبلغ موردنیاز برای رفع مشکلات زیر ساختی بندر صیادی اروندکنار و سایت پرورش میگو چوئبده پس از بررسی تصویب خواهدشد.

خون میرزائی در پایان بااشاره به اینکه مصوبات این بازرسی پس از بررسی کامل  بندر های صیادی آبادان اروندکنار و سایت پرورش میگو به اجرا درخواهد آمد خاطر نشان کرد: در این سفر یک روزه تصمیم داریم تمام جوانب را برای بهسازی شرایط صیادان ومردم این منطقه از نظر بگذرانیم تا بتوانیم گامی موثر برای آنان برداریم.

بخشودگی پرداخت عوارض و مالیات سنگین، عدم رسیدگی به صیادان و مراجعه کردن صیادان غیر بومی از شهرستان‌های مجاور به اروند کنار برای صید ازجمله مشکلات و مطالبات صیادان در این بازدید بود.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.