سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین امکانات درمانی برای بیماران کرونایی

معاون درمان وزیر بهداشت گفت: امکانات لازم برای درمان بیماران کرونایی به اندازه کافی در کشور وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،جان‌بابایی معاون درمان وزیر بهداشت در بازدید از طرح‌های بیمارستانی مراغه گفت: با آغاز موج پنجم کرونا و افزایش شهر‌های قرمز کرونایی مراکز درمانی کشور آماده خدمات‌رسانی به بیماران است.

او خاطرنشان کرد: کمبودی از نظر تامین امکانات درمانی در بیمارستان‌های کشور برای مقابله با موج پنجم کرونا و مداوای بیماران مبتلا وجود ندارد.

او گفت: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، پرهیز از تجمع و دورهمی‌ها تنها راه مقابله با کرونا در شرایط فعلی است.

معاون درمان وزیر بهداشت همچنین با اشاره به ظرفیت‌های درمانی ایجاد شده در شهرستان مراغه تاکید کرد: زیرساخت‌های درمانی برای ارائه خدمات به شهر‌های جنوب استان در مراغه به عنوان دومین قطب درمان آذربایجان شرقی فراهم است.

جان بابایی گفت: مرکز جراحی قلب، شیمی درمانی و اورژانس تخصصی در بیمارستان امیرالمومنین مراغه در حال ساخت است.

او افزود: توسط خیر مراغه‌ای یکی از تخصصی‌ترین مراکز شیمی درمانی استان آذربایجان شرقی و کشور نیز با بیش از ۷۰ درصد پیشرفت در حال احداث است.

او اضافه کرد: شهر مراغه با داشتن ۳ بیمارستان و کلینیک‌های تخصصی به شهر‌های جنوب استان آذربایجان شرقی و غربی خدمات ارائه می‌دهد.

معاون درمان وزیر بهداشت  گفت: بیمارستان سینای مراغه به عنوان یک بیمارستان ترومایی نیازمند دستگاه سی تی اسکن برای انجام عمل‌های جراحی است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.