ارائه مطلوب خدمات درمانی در بیمارستان امام رضای تبریز

معاون درمان وزیر بهداشت گفت: ارائه خدمات درمانی در بیمارستان امام رضا تبریز در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

ارائه مطلوب خدمات درمانی در بیمارستان امام رضای تبریزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت در بازدید از بخش‌های بستری بیماران کرونایی بیمارستان امام رضا (علیه السلام) تبریز گفت: نحوه ارائه خدمات در بیمارستان امام رضا تبریز در مقایسه با سایر بیمارستان‌های کشور مطلوب‌تر است.

او افزود:۱۴۰ بیمار در بخش‌های ویژه این بیمارستان بستری هستند که برای آن‌ها خدمات کمک تنفسی و خدمات دارویی ارائه می‌شود.

او گفت: تقریبا از تمام بیمارستان‌هایی که در کشور خدمات کرونایی ارائه می‌دهند بازدید کرده ام و بهترین مراقبت را در این بیمارستان مشاهده کردم.

جان بابایی گفت: سال‌های گذشته کار‌هایی که در توسعه تخت‌های بیمارستانی در بیمارستان امام رضا تبریز صورت گرفته امروز به داد استان  در این بحران رسیده است.

معاون وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی  افزود: هنوز درمان قطعی برای کرونا وجود ندارد، ولی روش‌هایی که برای درمان کرونا در دنیا پیشنهاد شده و در مرحله مطالعات است در دانشگاه علوم پزشکی تبریز به کار گرفته می‌شود.

معاون درمان وزیر بهداشت  گفت: تعداد بیمارانی که از بخش آی سی یو بیمارستان امام رضای تبریز نجات پیدا کردند قابل توجه است و این یکی از شاخص‌های مهم میزان اثرگذاری بخش درمان دانشگاه هست.

جان بابایی گفت: درصد بهبودی مردم در بیمارستان‌ها وابسته به تبحر تیم مراقبتی است که خوشبختانه با طراحی که در این بیمارستان انجام گرفته این دانشگاه در کشور بهترین است و گروه‌های متعدد متخصصان طب اورژانس، متخصصان عفونی، داخلی، فوق تخصصی ریه و هم بخش مراقبت‌های ویژه به صورت جداگانه و درجا‌هایی به صورت تیمی خدمات ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.