سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری اولین دوره تخصصی امداد و نجات در سربیشه

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان سربیشه از برگزاری اولین دوره‌های تخصصی امداد و نجات در سال۱۴۰۰ در این شهرستان خبرداد.

ثانی سرپرست جمعیت هلال احمر سربیشه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: اولین دوره امدادو نجات تخصصی پایه  با عنوان جستجو و نجات در حوادث حمل و نقل جاده ای  برای ۲۱ نفراز متقاضیان در شهرستان سربیشه برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه همه ساله با برگزاری دوره‌های تخصصی، نیرو‌های جدید برای خدمت‌رسانی در حوادث آموزش می‌بینند، افزود: همچنین اولین دوره آموزشی تخصصی با عنوان حوادث ترافیکی جاده ای، در شهرستان سربیشه برگزار می شود.

ثانی بیان کرد: در این دوره امدادگران با مباحثی از جمله ارزیابی صحنه و محیط حادثه، تثبیت صحنه حادثه، مراحل۱۲گانه جستجو و نجات درحوادث جاده‌ای و زیر نظر مربیان مجرب آشنا شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان سربیشه گفت: با توجه به اهمیت آموزش‌های تخصصی و به منظور آشنایی امدادگران سطح شهرستان با مباحث نوین و تخصصی و همچنین تزریق نیروی داوطلب آموزش دیده به پایگاه‌های امدادو نجات، روند آموزش در این شعبه ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به اینکه دوره‌های تخصصی امداد و نجات به صورت مستمر و رایگان در سطح شهرستان سربیشه برگزار می‌شود، عنوان کرد: نجاتگران و امدادگران علاقه مند می‌توانند با گذراندن دوره‌های پیش نیاز و قبولی در این دوره‌ها هلال احمر را در عملیات‌های تخصصی امدادی همراهی کنند.

انتهای پیام / ط آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.