معاون جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از برگزاری ۱۱ کارگاه آموزشی برای اعضای جوان جمعیت به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در استان خبر داد.

موهبتی معاون جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: تمامی فعالیت‌های هلال احمر با رویکرد بشر دوستی، سلامت محوری، جوان گرایی و آینده نگری بوده و تنها به امداد و نجات خلاصه نمی‌شود.

او با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر عزمی همگانی می‌طلبد، افزود: در امر مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، پیشگیری مقدم بر درمان بوده که جمعیت هلال احمر در این جهت گام‌های بزرگ و مهمی برداشته است.

موهبتی با بیان اینکه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بهترین اقدام برای جلوگیری از ابتلا به مواد مخدر است، بیان کرد: با توجه به شرایط امروزی جامعه و هجمه‌های خاموش دشمن به سمت جوانان، می‌طلبد که با نگاهی نو به مسأله مبارزه با اعتیاد پرداخته شود.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تصریح کرد: در این کلاس‌ها ۳۲۰ نفر از اعضای جوان، آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

او با اشاره به اینکه تشکیل زنجیره انسانی، بازدید از کمپ‌های ترک اعتیاد، مسابقات ورزشی و ایستگاه‌های آموزشی ویژه شهروندان از دیگر برنامه‌های جمعیت در این هفته است، اظهار کرد: در مجموع تعداد یک هزار نفر از جوانان و شهروندان از برنامه‌های این هفته بهره‌مند شده اند.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار