سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجربه نگاری دهیاران پیشکسوت استان مرکزی

نشست هم اندیشی دهیاران پیشکسوت استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت روز دهیار نشست هم اندیشی دهیاران پیشکسوت استان مرکزی به منظور تجربه نگاری آنها برگزار شد.

در این نشست دهیاران که علی رغم اسم همایش برخی از آنها جوان  و برخی  هم خانم بودند از تجربه ها و مشکلات و موانع دهیار و دهیاری ها سخن گفتند.

پاکپور مدیر کل دفتر امور روستایی وشورا‌های استانداری مرکزی در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: در استان مرکزی ۷۹۱ دهیار برای توسعه وعمران روستا‌ها در تلاش هستند.

پاکپور افزود: دهیاری‌ها وظایف ۴۸ گانه‌ای در حوزه‌های امور زیربنایی، عمران و آبادانی، ارتقا بهداشت، فرهنگی، ورزشی و مدیریت بحران را برعهده دارند.

او اضافه کرد: استان مرکزی با اعطای مسئولیت دهیاری به ۱۴۱ دهیار خانم از استان‌های پیشرو در این زمینه است و خانم‌های دهیار با تلاش مجدانه دستاورد‌های مطلوبی در توسعه روستا‌های خود داشتند.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد همراه با انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد و شوراهای جدید روستا ها انتخاب شدند؛ با تغییر اعضای شوراهای روستایی دهیار هم با نظر شورای جدید انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.