سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح حج ایتام و مستمندان در کرمان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: طرح حج ایتام و مستمندان با مشارکت کارگزاران و حجاج بازمانده از سفر حج در کرمان اجرامی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مناسک حج ابراهیمی گفت: به منظور حفظ روحیه و حال و هوای حجاج بازمانده از سفر روحانی حج و برای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص ایجاد زمینه‌های هماهنگی، تعامل، هم افزایی و ارتقای سطح کیفی خدمات و همچنین توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری در بین زائران بیت‌الله الحرام، طرح حج ایتام و مستمندان در استان کرمان در حال اجرا است.

او افزود: با اجرای این طرح به دنبال این هستیم با همکاری مدیریت حج و زیارت و ارتباط متقابل با حاجیان و مشارکت آن‌ها در این طرح برای کمک به محرومان و اکرام ایتام و نیازمندان قدمی نو و مؤثر برداریم.

صادقی هدف از اجرای این طرح را ترویج و توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری در بین حجاج بیت‌الله الحرام و نیز ایجاد زمینه توجه و مساعدت به نیازمندان و ایتام تحت حمایت در بین حجاج، جذب و هدفمندی کمک‌های حجاج بیت‌الله الحرام از جمله صدقه، نذورات و قربانی برای کمک به ایتام و نیازمندان، تبیین رابطه فرهنگ معارف حج و زیارت و عتبات عالیات با رفع مشکلات نیازمندان و مستمندان جامعه و هم سویی و هم‌افزایی منابع با مدیریت حج و زیارت برای رشد و تعالی فرهنگ انفاق در بین حجاج بیت‌الله الحرام اعلام کرد.

او به شیوه‌های مشارکت در این طرح اشاره کرد و افزود: مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir، شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۴*۸۸۷۷* و شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۷۹ ازجمله روش‌های مشارکت در این طرح است.

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.