سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکارچی همدانی با انتشار تصویر در فضای مجازی به دام افتاد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان همدان از دستگیری فردی که اقدام به شکار یک راس «کل» و بارنشر تصاویر شکار در شبکه اجتماعی کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان,مجید شعبانلو,ئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان همدان گفت: شکارچی غیرمجاز که اهل یکی از روستا‌های شهرستان همدان است، اقدام به شکار غیر قانونی یک راس «کل» و انتشار تصاویر شکار خود در شبکه اجتماعی کرده بود.

او ادامه داد:ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان همدان هنگام رصد فضای مجازی تصویر شکار و شکارچی را روئیت کردند و با توجه به معروف بودن فرد متخلف به‌راحتی محل سکونت او را شناسایی و با تشکیل پرونده، تحویل مرجع قضایی دادند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان همدان با بیان اینکه مناطق تحت مدیریت این شهرستان زیستگاه «کل» نیست، اظهار داشت: به طور حتم متهم، گونه کل را در مکان دیگری شکار کرده است.

شعبانلو اظهار داشت: شکارچیان متخلف با شکار «کل» اقدام به استفاده از گوشت و پوست آن کرده و سر این حیوان را نیز «تاکسیدرمی» می‌کنند.

اوافزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان اواسط ماه گذشته نیز ۲ شکارچی متخلف را به واسطه شکار ۳۵ قطعه کبک و ۱۵ سر خرگوش از طریق فضای مجازی شناسایی و تحویل مرجع قضایی دادند.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.