رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان همدان گفت:فضای مجازی، شکارچیان ۳۵ قطعه کبک و ۱۵ سر خرگوش در این شهرستان را به دام انداخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  مجید شعبانلو، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان همدان گفت: به دنبال انتشار تصویری در فضای مجازی و پیگیری‌های یگان حفاظت محیط زیست و عوامل انتظامی ۲ شکارچی متخلف به دام افتادند.

او افزود: این شکارچیان متخلف در مدت کوتاهی اقدام به قتل عام ۳۵ قطعه کبک و ۱۵ سر خرگوش کرده بودند و با کنار هم قرار دادن لاشه آن‌ها، از شکار و شکارچی عکسبرداری و در فضای مجازی منتشر کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان همدان گفت: برای این ۲ شکارچی متخلف پرونده قضایی تشکیل و در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفته است.

شعبانلو همچنین از تشکیل ۲ پرونده برای تخلیه کنندگان پسماند در حاشیه راه‌های همدان خبر داد و گفت: رانندگان ۲ دستگاه وسیله نقلیه به صورت غیرمجاز و مخفیانه در حال خالی کردن پسماند در حاشیه راه بودند که شناسایی و رانندگان به مرجع قضایی معرفی شدند.

او اضافه کرد: طبق قانون باید پسماند و نخاله ساختمانی در محل‌های مجاز تعیین شده از سوی شهرداری و دهیاری‌های تخلیه شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان همدان ادامه داد: تخلیه نخاله ساختمانی یا پسماند در حاشیه راه‌ها منظره‌ای زشت و نامناسب بصری از طبیعت را به نمایش می‌گذارد که باید به جد از این کار پرهیز کرد.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار