سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجموعه داغ و جدید گروه‌های اپل واچ به موقع به بازی‌های المپیک می‌رسند

مجموعه بند‌های حلقه اپل واچ اسپرت، در دو اندازه ۴۰ و ۴۴ میلی متر در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند موجود است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پون آرنا؛ برخلاف سامسونگ و گوگل، نام اپل در فهرست طولانی اسپانسرها، شرکا و تأمین کنندگان رسمی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ یافت نمی‌شود. اگرچه این بدیهی است که نسخه خاصی از دستگاه‌های سری ۱۲ آیفون این شرکت برای جشن رسمی به بازی‌های المپیک نمی‌رسد، اما این نکته نیز وجود دارد که هیچ چیز نمی‌تواند جلوی غول فناوری مستقر در کوپرتینو را در کمک به غرور ملی بگیرد.

مجموعه بین‌المللی وجدید باند‌های حلقه اپل واچ اسپرت لپ، از ۳۰ ژوئن در دو اندازه ۴۰ و ۴۴ میلی متر با ۴۹ دلار در بازار موجود است. روشن است با برگزاری سی و دومین دوره از بازی‌های المپیک تابستانی که قرار است کمتر از یک ماه دیگر آغاز شود، هنوز وقت کافی برای اطمینان از این که شرکت اپل قادر خواهد بود جسورانه حمایت کشور خود را نشان دهد، وجود دارد.

اپل واچ بند‌هایی به رنگ پرچم متحدانش ارائه داد

علاوه بر ایالات متحده، می‌توانید International Collection Sport Loop که دارای رنگ پرچم کشور‌های استرالیا، بلژیک، برزیل، کانادا، چین، دانمارک، فرانسه، آلمان، انگلیس، یونان، ایتالیا، جامائیکا، ژاپن، مکزیک، هلند، نیوزیلند، روسیه، آفریقای جنوبی، کره جنوبی، اسپانیا و سوئد است را مستقیماً از فروشگاه‌های الکترونیکی محلی اپل و همچنین مکان‌های فیزیکی در سراسر جهان بخرید.

بدیهی است که طراحی نسخه این گرو‌ها بسیار ساده و محدود است. همچنین به همان اندازه که هر پرچم اجازه دارد رنگارنگ باشد بندهای اپل واچ نیز متنوع خواهد بود. گفتنی است؛ یکی از دلایل محبوبیت جهانی اپل رقابت با رقبای سر سخت خود است. البته این نکته هم وجود دارد که شرکت اپل اسپرت لوپ، بهترین ساعت‌های هوشمند را تولید کرده شایان ذکر است طرفداران، این برند را می‌توانند از بازار‌های معتبر خریداری کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.