سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دومین مسابقه علمی سنجش دانش و مهارت های مدیریتی تعاونگران

به مناسبت روز جهانی تعاون، دومین مسابقه علمی بزرگ سنجش دانش و مهارت‌های مدیریتی تعاونگران با شعار جهان پساکرونا را بهتر از قبل بسازیم برگزار می‌شود.

رزم سرپرست مدیریت تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: از مدیران، اعضای شرکت‌های تعاونی، کارآفرینان، کارشناسان، اساتید دانشگاه، دانشجویان، خبرنگاران و علاقه‌مندان به موضوع تعاون و یاری گری اجتماعی درخواست می‌شود تا در روز سه شنبه ۱۵ تیر از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ شب از طریق سامانه http:// edjdsb.ir/course/tavoni در مسابقه علمی بزرگ سنجش دانش و مهارت‌های مدیریتی شرکت نمایند.

او افزود: فایل‌های الکترونیکی مسابقه شامل منابع علمی و آموزشی از هم اکنون از طریق سامانه قابل دریافت است و هر یک از شرکت کنندگان برای پاسخگویی به ۱۰۰ پرسش چهارگزینه‌ای حداکثر ۶۰ دقیقه زمان دارند.

رزم دامه داد: شرکت کنندگانی که به حداقل ۷۵ درصد سوالات پاسخ صحیح دهند، گواهی نامه معتبر آموزشی در ۴۰ ساعت توسط جهاد دانشگاهی اعطاء می‌شود.

سرپرست مدیریت تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به این که حضور خانواده‌های همکاران در این مسابقه آموزشی و ترویجی آزاد است، تصریح کرد: به مناسبت روز جهانی تعاون به ۵۰ نفر از شرکت کنندگان که در زمان مناسب ۶۰ دقیقه‌ای به حداقل ۹۵ سوال پاسخ صحیح بدهند، جوایزی اهداء می‌شود.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.