سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای ۸۰ کولرآبی به مددجویان رابری

سلندری گفت: ۸۰ کولرآبی با اعتباری بالغ بر۳۹۰ میلیون تومان،بین خانوار‌های مددجوی تحت حمایت کمیته امداد رابر توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جوادسلندری، مدیر کمیته امدادامام خمینی (ره) شهرستان رابر در مراسم اهدای۸۰ کولرآبی گفت: این کولرها با اعتباری بالغ بر۳۹۰ میلیون تومان بین خانوارهای مددجوی تحت حمایت کمیته امداد رابر با اولویت مناطق گرمسیری قدرودخانه توزیع شد.

او با بیان اینکه صدقات مردمی برای رفع نیاز جامعه هدف در امورمعیشتی، درمان، مسکن، جهیزیه و تحصیل نیازمندان هزینه می‌شود، افزود: همچنین دیروز ۳۰ سری جهیزیه و امروز ۸۰ دستگاه کولرآبی از محل صدقات مردمی و کمک خیران در شهرستان رابر توزیع شده است و این کمک‌ها ادامه خواهد داشت.

سلندری با اشاره به اینکه در شهرستان رابر ۸ مرکز نیکوکاری هماهنگ با کمیته امداد به خانواده‌های نیازمند خدمات رسانی می‌کنند، گفت: کمیته امداد محل تجمع فقرای آبرومنداست  و از مسئولان و مردم  می خواهیم خیران را به سمت کمیته امداد سوق دهند.

حجت الاسلام والمسلمین دوست محمدی رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان رابر نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره  امام خمینی (ره)، بنیانگذار کمیته امداد و قدردانی از تلاش‌های مدیر و کارکنان کمیته امداد رابر گفت: یکی از مصادیق عاقبت بخیری خدمت رسانی به مردم به خصوص قشر کمتر برخوردار و ضعیف است.

او با بیان اینکه خداوند متعال ۲ خصلت نیکوی ایمان به خدا و نفع رساندن به بندگان خدا را از خصائص مومنان برجسته عنوان می‌کند، تصریح کرد: خدمت به مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه رابر، نوعی توفیق برای مسئولان است. 

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.