سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برق ۲۰ دستگاه اداری پرمصرف سیستان و بلوچستان قطع شد

برق ۲۰ دستگاه اداری سیستان و بلوچستان در جریان بازدید مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق این استان قطع شد.

خلیل عوض زاده ا مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، با بیان اینکه بر اساس ابلاغ هیات وزیران سازمان‌های دولتی باید مصرف برق خود را ۵۰ درصد کاهش دهند اظهارداشت: با توجه به اطلاع‌رسانی گسترده در خصوص لزوم مدیریت مصرف برق در بخش اداری متاسفانه برخی از ادارات با وجود تذکر و اخطارهای مکرر مصرف برق خود را به میزان تعیین‌شده کاهش ندادند شرکت برق براساس دستورالعمل‌های ابلاغی اقدام به قطع برق این دستگاه‌ها کردند.

خلیل عوض زاده ادامه داد: کار پایش و بازرسی از ادارات به صورت روزانه توسط کارکنان شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان انجام می‌شود و ادارات و مراکز پرمصرف در نوبت اول تذکر و در صورت عدم کاهش مصرف تا سقف تعیین‌شده قطع خواهند شد.

او  به برگزاری انتخابات روز جمعه و تامین برق پایدار در این روز اشاره کرد و افزود: با توجه به ضرورت تأمین برق پایدار مراکز اخذ رای طی روزهای آینده با شدت بیشتری با مراکز پرمصرف برخورد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان بیان کرد: تمامی تیم‌های عملیاتی این شرکت در روز ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ به صورت آماده باش کامل بوده و تمام توان خود را برای انجام انتخاباتی بدون خاموشی به کار می گیریم.

او  ادامه داد: تامین برق مراکز درمانی و منازل مسکونی اولویت اصلی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان است و در جهت پایداری برق این مراکز نیاز است همه ادارات و مردم همکاری کنند.

عوض زاده اظهارداشت: استفاده از روشنایی طبیعی در طول روز، استفاده از دمای ۲۶ درجه کولرهای گازی و استفاده از دور کند کولرهای آبی از جمله اقدامات ساده اما مهم در مدیریت بهینه مصرف انرژی است.

 طی هفته‌های گذشته نیز برق ۱۷ سازمان پرمصرف شهرستان‌های ایرانشهر، چابهار، زابل و زاهدان به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف اعلام شده با ابلاغ قبلی قطع شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.