عیدی زاده گفت: برای جلوگیری از بروز مشکلات ارتباطی .مخابراتی در بازه زمانی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری وشورای شهرها تمام زیر ساختهای مخابراتی سیستان و بلوچستان فراهم شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عیدی زاده  سرپرست شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان  در جلسه هماهنگی با کمیته انتخابات ضمن تاکید بر اهمیت اتخاذ تمهیدات لازم برای جلوگیزی از بروز مشکلات ارتباطی .مخابراتی در بازه زمانی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری وشورای شهرها بیان داشت: با تلاش وهمت 24 ساعته همکاران وتصمیم گیریهای به موقع تمام زیر ساختهای مخابراتی منطقه برای برگزاری انتخابات فراهم شده است .

عیدی زاده از همکاران خواست ضمن شرکت در انتخابات و تشویق مردم به این امر مهم وظیفه خود را در قبال کشورشان بدرستی انجام دهند.

او  از همکاران فنی خواست تا اکیپ های رفع خرابی در این روز آماده باش کامل باشند تا در صورت بروز مشکل در کمترین زمان ممکن مشکل رفع و ارتباط برقرار شود.

سرپرست شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان گفت: از دیگر مباحث مورد یاد آوری در این جلسه آماده باش کارگزاران روستایی ،افزایش پهنای باند سرویس دستگاههای تغذیه برق واستقرار دیزل ها در مکانهای مناسب بود.

در پایان عیدی زاده ضمن تشکر از زحمات همکاران طی این مدت از آنان خواست ضمن شرکت در انتخابات و تشویق مردم به این امر مهم وظیفه شرعی و ملی خود را در مقابل کشورشان به درستی انجام دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار