سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توضیحات وکیل باشگاه استقلال درباره پرونده‌های شکایت

وکیل باشگاه استقلال درباره برخی از پرونده‌های شکایت این باشگاه توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید صادق جدایی، مشاور و وکیل حقوقی باشگاه استقلال در خصوص پرونده های شکایت این باشگاه گفت : پرونده های استقلال شامل چند دست خواهد بود. برخی پرونده های مطالباتی از سال های گذشته است که اغلب به دوران مدیریتی ۵ سال پیش مربوط هستند و در حال دفاع هستیم. پرونده های دیگری در محاکم فدراسیون و فیفا داریم که شامل شکایت بازیکنان و مربیان است که مهم ترین آن پرونده استراماچونی خواهد بود که رای آن یک میلیون و سیصد و شصت و پنج هزار یورو به اضافه ۵ درصد مبلغ سالیانه برای باشگاه صادر شده بود که ما تقاضای شرح رای کردیم و پرونده را به cas بردیم. شاید این رای قطعی بماند و حتی پرداخت بیشتری نیز در این پرونده داشته باشیم. هزینه دادرسی پرونده استراماچونی در حال پرداخت است.

او ادامه داد: قسمتی دیگر مطالبات باشگاه مربوط به شرکت اتکا است که سقف حدود ۵۰-۶۰ میلیارد تومان دارد که ۲ سال و نیم به این شرکت خدمت دادیم اما ریالی از سوی این شرکت پرداخت نشده و در تلاش هستیم مطالبات را وصول کنیم .احتمالا این موضوع را از محاکم خاص پیگیری کنیم و هزینه دادرسی آن چیزی حدود ۲ میلیارد تومان است که نتوانستیم تمبر بزنیم و از طریق مذاکره هم راه به جایی نبردیم.

وکیل باشگاه استقلال گفت: اگر بتوانیم مطالبات اتکا را وصول کنیم، می توانیم طلب استراماچونی را بپردازیم و چند بدهی دیگر را تسویه کنیم.

او درباره وضعیت شیخ دیاباته گفت: قرارداد های فوتبالی به صورت یک فصل ورزشی منعقد می شوند و تاریخ هایی که در قرارداد قید می شود تا پایان فصل خواهد بود و شیخ تا پایان فصل در اختیار استقلال است.

جدایی بیان کرد: باشگاه استقلال متکی به بودجه دولت نیست و برخی حامیان مالی نیز پولی به ما نداده اند و به همین منظور افرادی پولی را به باشگاه دادند و قراردادهایی منعقد شده است .برخی از این قرارداد ها به صورت قرض الحسنه بوده و همین الان دعاوی جاری داریم و افرادی که در گذشته به باشگاه پول داده اند با سودهای کلان پول های خود را از باشگاه وصول می کنند.

او درباره کارگزار سابق باشگاه استقلال گفت: فکر می کنم از این شرکت طلبکار هستیم .این شرکت ۲ سال با استقلال قرارداد داشت و مجموع تعهداتش به استقلال ۵۲ میلیارد تومان بوده است که این رقم کف تعهد بوده و آن قراردادها آپشن هایی داشته که باید چیزی حدود ۹۰ میلیارد تومان به استقلال پرداخت می کردند که تنها ۴۷ میلیارد تومان واریز شده و باید مابقی را دریافت کنیم.

جدایی درباره حکم توقیف اموال باشگاه استقلال گفت: این موارد به خاطر بی نظمی حقوقی باشگاه رخ داده و فکر می کنم در یک سال گذشته باشگاه نظم پیدا کرده است .۱۵ میلیون تومان از ۷-۸ سال پیش به باشگاه پرداخت شده که اکنون این رقم به یکصد میلیون تومان رسیده و باعث شده حکم توقیف اموال صادر شود. متاسفانه مامور به باشگاه آمده بود و نسبت به این فرد بدبین بودم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.