سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم نهضت آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در کرمانشاه

مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه از تداوم نهضت آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در استان خبر داد .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رسول بهرامی‌پور مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه از تداوم نهضت آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در استان خبر داد و گفت : در دهه کرامت، دومین مرحله آزادسازی زندانیان توسط این سازمان در سال ۱۴۰۰ در زندان مرکزی کرمانشاه با آزاد کردن پنج زندانی برگزار شد.

او با اشاره به نقش آفرینی حقوقدانان بسیجی در عرصه‌های مختلف گفت : در راستای تعامل با سازمان زندان‌ها و نهضت آزاد سازی زندانیان که از سال گذشته آغاز شده، خدمات بسیار خوبی به زندانیان ارائه شده است.

او افزود: مهمترین راهبرد و هدف ما در سازمان بسیج حقوقدانان از کمک به سازمان زندان ها، نهضت آزاد سازی زندانیان، فرهنگ سازی این امر خیر در جامعه و بسیج تمام ظرفیت ادارات و نهاد‌ها و سازمان‌های مردم نهاد بوده و هست و امیدواریم این امر خیر به یک فرهنگ عمومی در جامعه و سطح استان کرمانشاه تبدیل شود.

مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه افزود: امسال هم اعلام کردیم نهضت آزاد سازی زندانیان در سال ۱۴۰۰ به صورت ماهانه دنبال خواهد شد که مرحله اول آن در ماه مبارک رمضان همزمان با ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) با آزاد سازی پنج نفر انجام شد و دهه کرامت هم به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) پنج نفر دیگر از زندانیان دارای محکومیت‌های مالی آزاد شده و این عزیزان به کانون گرم خانواده بر گشتند.

او با بیان اینکه حقوقدانان بسیجی تاکنون ۳۶۰ زندانی کرمانشاهی را آزاد کردند و این طرح تا پایان سال ادامه دارد، گفت: امروز علاوه بر برنامه آزاد سازی زندانیان گروه جهادی حقوق دانان بسیجی در زندان مرکزی حاضر شده و به مشاوره و معاضدت حقوقی رایگان به زندانیان پرداختند.

بهرامی پور افزود: تیمی از پزشکان متخصص معاونت بهداشت و درمان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) جهت ارائه خدمات پزشکی و درمانی رایگان به زندانیان، ما را در برنامه امروز یاری می‌کنند که از همراهی این عزیزان و مجموعه معاونت بهداشت و درمان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.