سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان:

انتخابات با حضور دشمن شکن کارگران باشکوه‌تر می‌شود

سرگرد احمدی فرد گفت: در روز ۲۸ خردادماه امسال شاهد حضور دشمن‌شکن کارگران و خانواده‌های آن‌ها و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری خواهیم بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرگرد ابراهیم احمدی فرد مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در همایش روشنگری انتخابات که با حضور کارگران و کارفرمایان بسیجی برگزار شد، گفت: امروز شاهد تجدید بیعت کارگران در صنایع مختلف و کارگران خدماتی با آرمان‌های نظام و انقلاب و همچنین تجدید بیعت با مقام معظم رهبری هستیم.

او افزود: امروز آمده ایم که نشان دهیم در روز ۲۸ خردادماه امسال شاهد حضور دشمن‌شکن و باشکوه کارگران و خانواده‌های آن‌ها خواهیم بود و به یقین در این روز آمریکا و ایادی آن ناامید می‌شوند و برای همیشه به زباله‌دان تاریخ می‌روند.

سرگرد احمدی فرد خوزستان را استانی صنعتی عنوان کرد و اظهار داشت: جامعه کارگری نقش تعیین‌کننده‌ای در این استان دارند و اهمیت روشنگری در زمینه انتخابات محسوس بوده و نقش کارگران از بدو پیروی انقلاب اسلامی به خصوص در دفاع مقدس، محور مقاومت‌ها، تقدیم شهدا و جانبازان کارگر نقشی بی‌بدیل بوده است، بنابراین کارگران امروزه نیز در عرصه اقتصادی و در جنگ اقتصادی با وجود تحریم‌ها و مشکلات همواره خوش درخشیدند و خوب بودند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.