سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سپری شدن سال سخت برای بهزیستی کرمانشاه

معاون پشتیبانی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : پارسال سالی بسیار دشوار و پردغدغه برای ما دربهزیستی بود که خوشبختانه با تلاش وهمت همه همکاران علی رغم مشکلات شیوع بیماری کووید ۱۹ وکمبود منابع مالی، توفقیات بسیاری حاصل گردید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسینی معاون پشتیبانی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : یکی از مهمترین اقدامات کنترل و مدیریت بیماری کرونا در بین مراکز شبانه روزی دولتی وغیر دولتی بود که این خود دلیل زحمات شبانه روزی همه همکاران وشرکای اجتماعی ما در مراکز غیردولتی بوده است و با توجه به شیفت بندی همکاران، هم در جذب اعتبارات وهم بستن حساب‌ها یکی از منظم‌ترین سال‌های مالی را داشتیم و توفقیات دیگر در شاخص‌های عمومی و اختصاصی که عملکرد خوبی داشته ایم.

او اشاره‌ای به موضوع انتخابات داشت و ضمن تشویق همکاران و جامعه هدف برای شرکت در انتخابات پرشور گفت : به هیچ وجه حق در اختیار گذاشتن امکانات دولتی وتبلیغ برای کاندیدا‌ها را ندارند.

این مسئول استفاده بهینه از منابع و رعایت صرفه جویی در حامل‌های انرژی ولوازم مصرفی را از ضروریات عنوان کرد.

او استراتژی سازمان را تقویت ونظارت برمرکز غیردولتی دانست و از مسئولان خواست نظارت‌ها بر مراکز وقرارداد‌ها را جدی بگیرند واز هیچ تلاشی در این راستا دریغ نکنند.

او از روسای ستادی و شهرستان‌ها خواست همکاران را جهت ارائه انتقاد‌ها وپیشنهاد‌ها ترغیب کنند و دراین خصوص بسته‌های تشویقی در نظر بگیرند.

معاون پشتیبانی بهزیستی استان کرمانشاه تکریم ارباب رجوع، به همکاران را متذکر شد وگفت: منابع سازمان پاسخگوی تمام هزینه‌های مالی مددجویان نیست لذا با راهنمایی درست، سعه صدر و اخلاق حسنه میشود رضایتمندی جامعه هدف را فراهم نمود.
وی همچنین از مسئولان خواست تعامل سازنده‌ای با دستگاه‌های همکار داشته باشند واز ظرفیت سایر دستگاه‌ها استفاده بهینه بکنند.

حسینی افزود: در تلاشیم در سال جدید ضمن توزیع عادلانه اقلام مورد نیاز شهرستان‌ها نسبت به راه اندازی تعاون مصرف پرسنل اقدامات لازم را انجام دهیم.

شهاب حسینی گفت: که از فرصت فضای مجازی برای اطلاع رسانی و تشریح اقدامات بهزیستی حداکثر بهره را برده و اطلاع رسانی گسترده‌ای داشته باشید .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.