سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس ستاد حامیان رئیسی خوزستان:

انتخابات نقش مهمی در تثبیت امنیت کشور دارد

عیدی پور انتخابات یکی از شاخص‌های اصلی در ساختار بین اللمل برای تثبیت امنیت کشور‌ها است و حضور مردم پای صندوق‌های رای این مهم را محقق می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رستم عیدی پور رئیس ستاد حامیان آیت الله سید ابراهیم رئیسی خوزستان در جلسه مجمع شورای راهبردی و همچنین جلسه مشترک با ستاد جوانان و اقوام سحر استان به ریاست رحمت اله دانا گفت: انتخابات یکی از شاخص‌های اصلی در ساختار بین اللمل برای تثبیت امنیت کشور‌ها است و جمهوری اسلامی ایران از زمانیکه حیات سیاسی و اجتماعی پیدا کرده مردم را همواره جزو اولویت‌های اصلی نظام اعلام کرد.

او افزود: نگاه امام راحل این بود که مردم، ولی نعمت و در ادامه مقام معظم رهبری نیز می‌فرمایند که مسئولان نوکر مردم هستند، بنابراین شالوده اصلی و مهم‌ترین موضوعی که همواره نظام به آن توجه ویژه‌ای دارد، موضوع تکریم ملت است، در دولت روحانی با مشکلات عدیده با ۲ ساختار متفاوت در دولت اول و دوم او شاهد بودیم، مردم در ساختاری که باید بیرق دار می‌بودند، عملا نادیده گرفته شدند، در حالیکه عمده‌ترین مقوله برای نابودی هر نظامی ایجاد نارضایتی عمیق مردمی است.

عیدی پور بیان داشت: گرفتن هویت مردمی و اینکه ملت خودشان در ساختار مدیریتی کشور نقش آفرین نباشند، اصلی‌ترین شاخص برای نابودی نظام است، بنابراین رکن اصلی و اساسی برای مدیریت کشور حضور پررنگ ملت ایران در عرصه‌های مختلف است.

رئیس ستاد سحر با طرح این سوال که چرا مردم باید مسئولان را دزد تلقی کنند در حالی که مقام معظم رهبری همواره تذکرات لازم در این زمینه را به مسئولان اعلام فرمودند؟، ادامه داد: ملت ایران در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و بعد هم دوران ۸ سال دفاع مقدس عزیزترین افراد خانواده خود را برای حفظ کشور تقدیم کردند، ولی طی چند سال اخیر شرایط روانی که در جامعه اسلامی ایران شکل گرفته اصلا خوب نیست.

او تصریح کرد: اکنون شرایط داخلی به سمت ایجاد نارضایتی اجتماعی پیش رفته و خواص کشور آشکارا نسبت به دور شدن از عدالت و آرمان‌های انقلاب انتقاد می‌کنند، توده مردم نیز حوزه اقتصاد و اشتغال را مورد نقد قرار داده اند که اگر در ساختار مدیریتی پارتی نداشته باشی باید بمیری و این تفکرات باید هرچه سریعتر با یک انتخاب صحیح اصلاح شود.

شعار "نه به انتخابات" یعنی نه به مشروعیت نظام

عیدی پور با اشاره به اینکه شعار "نه به انتخابات" یعنی نه به مشروعیت نظام و این کار اصلا صحیح نیست، اظهار داشت: حوزه فکری سردار قاسم سلیمانی محدود به تقسیمات جغرافیایی کشور ایران نبود، بلکه صاحب یک مکتب و ایدئولوژی در سطح جهان اسلام بود، در پایان نیز سردار دل‌ها قربانی کسانی شد که منافع خود را در خطر دیدند.

او با اشاره به سخن مقام معظم رهبری "امروزه جمهوری اسلامی ایران مدیرانی می‌خواهد که وابستگی به جناح و افراد خاصی نداشته باشند"، گفت: قدمت ستاد سحر از دوره قبل داوطلبی آیت الله رئیسی برای کُرسی ریاست جمهوری بود و فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی این ستاد از آن زمان آغاز شده است.

عیدی پور با اشاره به اینکه کار ستاد سحر نه برای سوءاستفاده‌های سیاسی، بلکه یک کار اعتقادی است، افزود: نشست‌های مشترکی را با دیگر ستاد‌های حمایتی و مردمی آیت الله رئیسی در خوزستان برگزار می‌کنیم، چون کشور دارای شرایط سیاسی خاصی است که اولویت همه باید جلب مشارکت همگانی برای حضور در انتخابات باشد.

این مقام مسئول با اشاره به پرهیز از برگزاری جلسه‌های چهره به چهره گسترده به خاطر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بیان کرد: فشار‌های اقتصادی عوامل خارجی و بعضا داخلی با هدف تقویت نارضایتی در کشور انجام می‌شود، ولی با حضور آگاهانه مردم پای صندوق‌های رأی همه نقشه‌های دشمنان نقش برآب می‌شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.