آیت الله حیدری گفت: عشایر نقش مهمی در تعیین سرنوشت یک کشور دارند و می‌توانند دشمن را «ناکام» بگذارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ صخری سرهنگ احمد حمدی صخری رئیس سازمان بسیج عشایر سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان گفت: در جهت خلق حماسه سیاسی و حضور حداکثری در انتخابات، جلسه نشست روشنگری و بصیرت افزایی را در تاریخ ۱۴۰۰/۳/۱۰ در روستای چنیبه از توابع شهرستان کارون تشکیل داد.

او در این جلسه از عشایر به عنوان «دژ تزلزل ناپذیر انقلاب و اسلام» یاد کرد و گفت لازمه حضور امروز عشایر برای حفظ انقلاب و خون مقدس شهدا بیش از گذشته احساس میشود.

همچنین در این نشست آیت الله محسن حیدری عضو شورای خبرگان رهبری گفت: انتخابات امسال به یک موضوع بین المللی تبدیل شده است و ۲ عامل را سبب تعیین هدف ملت دانست: ابتدا تامین امنیت کشور در سایه انتخاب پرشور و حداکثری سپس انتخاب یک انسان صالح، مومن، انقلابی و با همت که این امر تحقق پیدا کند و دشمن را «ناکام» خواهیم نمود.

او نقش عشایر در تعیین سرنوشت یک کشور را مهم دانست و افزود: عشایر ما با تبعیت از ولایت و اسلام تا به حال سرآمد بودند و با ذکاوت و درایت بسیاری از توطئه‌های دشمن از جمله تفرقه را «نقشه بر آب» کردند در ادامه به ویژگی‌های یک نامزد اصلح از دیدگاه رهبری اشاره نمود.

در پایان سرهنگ پاسدارحمدی صخری هم از حضور پررنگ و موثر همه سران و بزرگان عشایر بختیاری و عرب استان خوزستان و همراهی آنان با سازمان بسیج عشایر سپاه حضرت ولیعصر تشکر کرد و گفت: همه ما باید مبلغ خوبی برای اسلام و انقلاب باشیم و از توطئه‌های پنهان و آشکار دشمن نباید غافل باشیم چرا که خیلی از دشمنان برای بی اهمیت خواندن این انتخابات در تکاپو هستند و بلندگوی تبلیغات پوچ استکبار هستند.

او افزود: وظیفه هر انسان آزاده زمینه سازی برای دولت جهانی حضرت امام زمان است که این مسئولیت را باید با نزاکت و درایت به نحو احسن به سر منزل مقصود رساند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.