سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تزریق بیش از ۸۴ درصد از واکسن‌های دریافتی خراسان جنوبی به جامعه هدف

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی از تزریق واکسن کرونا به بیش از ۸۴ درصد از جامعه‌ هدف خبر داد.

شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: از مجموع ۵۵۴ هزار و ۳۲ نفر بالای ۱۸ سال دارای شرایط دریافت واکسن در سطح استان، تا به امروز ۴۱ هزار و ۹۴۰ نفر واکسینه شده اند.

او با بیان اینکه ۷/۶ درصد از جمعیت استان واکسن دریافت کرده اند افزود: از ۴۱ هزار و ۱۰۱ سالمند بالای ۷۰ سال استان تا کنون ۲۷ هزار و ۱۳۲ نفر واکسن دریافت کرده اند که پوشش ۶۶ درصدی را شامل می‌شود.

شریف زاده با اشاره به جمعیت ۱۶ هزار و ۲۲۹ نفری بالای ۸۰ سال استان تصریح کرد: ۱۳ هزار و ۳۵۱ نفر واکسن دریافت کرده اند که پوشش ۸۲/۲ درصدی را شامل می‌شود.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی با بیان اینکه وضعیت واکسیناسیون استان در مقایسه با کشور بهتر است اظهار کرد: در مرحله اول واکسیناسیون بیش از ۴۱ هزار نفر و در مرحله دوز دوم ۴ هزار و ۱۳۰ نفر واکسن دریافت کرده اند.

او همچنین از سالمندان بالای ۸۰ سال که هنوز واکسن دریافت نکرده اند خواست تا در اولین فرصت با مراجعه به مراکز تجمعی داخل شهر‌ها و مراکز جامع سلامت واکسن خود را دریافت کنند.

انتهای پیام / ط آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۱۳ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
چه خوب