دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی از تزریق واکسن کرونا برای ۵۷ سالمند در اولین روز راه اندازی مرکز واکسیناسیون خودرویی در بیرجند خبر داد.

شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: اولین مرکز واکسیناسیون خودرویی به همت بسیج در محل مجتمع غدیر واقع در خیابان پاسداران راه اندازی شد که با شروع اولین روز کاری ۵۷ سالمند بیرجندی واکسن کرونا را دریافت کردند.

او افزود: ساعت کاری این مرکز همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر است که در صورت استقبال خوب مردم از این مرکز امکان انجام واکسیناسیون در شیفت عصر نیز وجود دارد.

شریف زاده اظهار کرد: در شهرستان بیرجند این آمادگی وجود دارد که یک مرکز واکسیناسیون خودرویی دیگر در محل چهارشنبه بازار راه اندازی شود.

دبیر ستاد دانشکاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی تصریح کرد: در شهرستان‌ها کوچک نیازی به راه اندازی مرکز واکسیناسیون خودرویی وجود ندارد، ولی در شهرستان‌های فردوس، قاین و طبس در صورتی که شرایط مهیا باشد مرکز واکسیناسیون خودرویی راه اندازی می‌شود.

او ادامه داد: برای تعدادی از جانبازان استان که امکان حضور آن‌ها در مراکز واکسیناسیون وجود نداشته، با همکاری بنیاد شهید و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند واکسن کرونا در منازل این افراد تزریق شده است.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
برای شروع خوب بوده
آخرین اخبار