سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موشک‌های جدید حماس آماده دفاع از قدس می‌شوند/ آغاز مجدد تولید هزاران موشک از سوی حماس

یکی از مقامات ارشد حماس از آغاز فعالیت کارخانه‌ها و کارگاه‌های ساخت موشک این گروه خبرداد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، فتحی حماد، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با اعلام این خبر که تولید هزاران موشک جدید از سرگرفته شده است، گفت: با پایان یافتن تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی و برقرار صلح، مقاومت فلسطین کار تولید موشک‌های جدید خود را آغاز کرده است.

وی در این راستا ادامه داد: مقاومت دارای کارخانه‌ها و کارگاه‌هایی است که تولید هزاران موشک جدید را مجددا آغاز کرده اند تا بتوانند مقابل نتانیاهو و رژیم صهیونیستی بایستند و از قدس دفاع کنند.

چندی پیش نبردی میان گروه‌های مقاومت فلسطینی با رژیم صهیونیستی به وقوع پیوست که در حدود ۱۲ روز به طول انجامید و در نهایت با وساطت سایر کشور‌ها و پیش قدم شدن مصر این درگیری به صلح ختم شد.

نبردی که سبب شد رژیم صهیونیستی طعم موشک‌ها و قدرت بی نظیر مقاومت را بچشد و بر خود بلرزد.

از سوی دیگر، یحیی السنوار رئیس حماس در غزه نیز گفته است که، گزینه جنگ علیه اسرائیل و اقدامات تبعیض‌آمیزش علیه فلسطینی‌ها هنوز پابرجاست.

وی افزود: ما در همان ساعات آغازین جنگ برای آتش‌بس آمادگی داشتیم و این را در همان روز اول، دوم و سوم به واسطه‌های مصری، قطری و نمایندگان سازمان ملل اطلاع دادیم.هدف حماس از ورود به درگیری اخیر با رژیم اشغالگر صهیونیستی فقط رساندن پیام بود نه بیشتر.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.