سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمت بی پایان مخابرات با پایداری شبکه ارتباطی در خوزستان

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از پایداری شبکه ارتباطی در مناطق مختلف استان با نصب تجهیزات فنی و برقراری مسیر جدید فیبر نوری خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با توجه به لزوم ارائه خدمات با کیفیت به مشترکان جهت پاسخگویی به نیاز ارتباطی شهروندان، پایداری ارتباطات در شهر‌های شیبان، ویس و ملاثانی شهرستان باوی و همچنین عرب اسد شوشتر در دستور کار مخابرات قرار گرفت.

او بیان داشت: با استفاده از منابع موجود، طراحی خلاقانه و بانصب تجهیزات انتقال پیشرفته در مراکز شیبان و ولیعصر اهواز و اجرای مسیر دوم فیبر نوری و خط ارتباطی، پروژه پایداری ارتباطات در شهر‌های شیبان، ویس و ملاثانی باوی و عرب اسد شوشتر محقق شد.

فلاح زاده با بیان اینکه با برقرار شدن مسیر خط ارتباطی جدید، این امکان فراهم شد تا در صورت بروز اختلال، ارتباطات شیبان، ویس و ملاثانی باوی و عرب اسد شوشتر به شبکه سراسری متصل باقی بماند و شبکه ارتباطی در این شهرها، پایداری خود را حفظ کند، تصریح کرد: از جمله دستاورد‌های این عملیات مهم، حفاظت ارتباطات است که پس از قطع شدن فیبر در یکی از مسیرها، ترافیک نرمال خواهد ماند.

به گفته مدیر مخابرات منطقه خوزستان، پیش از آن ملاثانی از مسیر خط ارتباطی شوشتر به رینگ ارتباطی متصل شده بود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.