سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از Snapdragon 888 plus با فرکانس ۳ گیگاهرتز

وب سایت Geekbench آخرین جزئیات درباره پردازنده جدید شرکت کوالکام را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کوالکام یک شرکت فناوری و تجهیزات ارتباطی و مخابراتی آمریکایی است که در ماه ژانویه ۱۹۸۵ در سن دیگو کالیفرنیا تاسیس شد و دفتر مرکزی آن نیز در این شهر است، کوالکام تا به حال پردازنده‌های زیادی ساخته که با نام اسنپدراگون به فروش رفته‌اند.

در حال حاضر بهترین پردازنده این شرکت کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸+ است که پردازنده‌های کوالکام بیشتر در گوشی‌های میان رده و بالا رده استفاده می‌شود.

تراشه جدید کوآلکام چه مشخصاتی دارد؟

نسخه استاندارد این تراشه در ماه دسامبر قرار است منتشر شود، در حالی که قرار است یک مدل Plus در ماه جولای عرضه شود و باتوجه به ایتکه به بازه زمانی گفته شده نزدیک هستیم، یک تراشه جدید با نام Snapdragon ۸۸۸+ در فهرست سایت Geekbench ظاهر شده است.


بیشتر بخوانید


تغییر بزرگ این تراشه در مقایسه با SD ۸۸۸ معمولی، در عملکرد هسته آن بوده و سرعت آن نیز  ۳.۰ گیگاهرتز است که در مقایسه با نسل قبلی ۲.۸۴ گیگاهرتزی مقداری قوی‌تر است و این آزمایش نشان می‌دهد که چهار هسته A۵۵ کم مصرف با سرعت ۱.۸ گیگاهرتز و سه خوشه Cortex-A۷۸ با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز در این تراشه کار می‌کنند.

اگر تغییرات دیگری را در Snapdragon ۸۸۸+ مشاهده کنیم برای شما کاربران به اشتراک خواهیم گذاشت و در حال حاضر اطلاعات بیشتری وجود ندارد، اگرچه Snapdragon ۸۶۵+ سال گذشته افزایش کمی GPU ساعت و تراشه FastConnect ۶۹۰۰ را بهبود بخشید. به زودی اطلاعات بیشتری در مورد Snapdragon ۸۸۸+ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، چراکه قرار است در هفته‌های آینده این تراشه رونمایی و عرضه شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.