سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین اعتبار مورد نیاز پروژه‌های شهری و قیر معابر در اردبیل

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل از تامین اعتبار مورد نیاز پروژه‌های شهری و تامین قیر مورد نیاز آسفالت معابر و احداث پارک محله‌ای در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرزاد قلندری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل در حاشیه دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان بازآفرینی ایران گفت: در این دیدار ضمن تشریح آخرین وضعیت بافت‌های ناکار آمد و سکونت گاه‌های غیر رسمی و حاشیه نشینی در شهر‌های استان و پروژه‌های مورد نظر در شهر‌های استان مقرر شد با تامین اعتبارات مورد نیاز در خصوص اجرای پروژه‌های مورد نظر استان در بخش تامین قیر برای آسفالت معابر، احداث پارک محله‌ای و ... اقدام شود.

او افزود: در این دیدار تحقق مصوبات سفر‌های قبلی معاون وزیر به استان مطرح و با توجه به تامین اعتبار مورد نیاز برای پروژه‌های مورد نظر نظیر بازار اردبیل، پروژه‌های مورد توافق در محلات عدالت آباد، ایران آباد و سایر پروژه‌ها در شهر‌های استان عملیات اجرایی پروژه‌های شروع نشده نیز سریعا انجام گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: همچنین در خصوص پرداخت تسهیلات احداث مسکن در بافت فرسوده شهری نیز در سالجاری توافقات لازم حاصل شد.

در این دیدار شهردار اردبیل و مدیران کل راه و شهرسازی استان و دفتر فنی استانداری نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.