اجرای اولین پروژه آبخیزداری شهری در شهرستان گرمی

معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از روند اجرای اولین پروژه آبخیزداری شهری استان در شهرستان گرمی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ابراهیم زاده، معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل در بازدید استاندار اردبیل به همراه مدیران دستگاه‌های دولتی و مسئولین شهرستان از روند اجرای اولین پروژه آبخیزداری شهری استان در شهر گرمی گفت: اعتبار این پروژه از محل صندوق توسعه ملی بوده که عملیات اجرای آن از سال ۱۳۹۷ شروع شده و هم اکنون در مرحله اتمام می‌باشد.

او با بیان اینکه برای اجرای این پروژه تا کنون یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است افزود: حجم اجرای پروژه ۲ هزار و ۲۰۰ متر مکعب است که با توجه به حساسیت شهر گرمی از لحاظ فرسایش و سیلابی بودن، جلوگیری از وقوع سیلاب، تاخیر در ایجاد رسوب و فرسایش، و تثبیت آبراهه از اهداف مهم اجرای این پروژه می‌باشد.

معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به استعداد شهرستان گرمی برای اجرای پروژه‌های آبخیزداری و آبخوانداری امسال ۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی برای این شهرستان اختصاص یافته و همچنین ۲ میلیارد تومان نیز از طریق بنیاد علوی برای اجرای پروژه‌های آبخیزداری در شهرستان گرمی هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.