استاندار اردبیل گفت: مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل در خرداد ۱۴۰۰ به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در بازدید از پروژه های شهری اردبیل گفت: مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با عقد تفاهم مابین استانداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این پروژه تامین و عملیات اجرایی شتاب بیشتری می گیرد و در خرداد سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسد.

او افزود: پروژه تالار اردبیل نیز با انتخاب پیمانکار جدید و تامین اعتبار، از رکود خارج می شود.

بهنام جو در خصوص موزه دفاع مقدس گفت: سالن همایش موزه دفاع مقدس در دهه فجر امسال و کل مجموعه در سوم خرداد سال آتی به بهره برداری می رسد.

او افزود: مجتمع آموزشی حیات طیبه که مراحل پایانی ساخت را طی می کند، با زیربنای بیش از ۷ هزار متر مربع یکی از بزرگترین مجتمع های آموزشی استان خواهد بود و این مجتمع تا پایان سال آماده بهره برداری می شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: با تامین اعتبار مورد نیاز، ساختمان ۵ هزار مترمربعی اورژانس اجتماعی تکمیل و بهره برداری از آن در اوایل سال آینده انجام و به مددجویان خدمت رسانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.