در چهار سال گذشته 494 مزار مطهر شهید در 152 گلزار در این استان ساماندهی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی منصور لکورج مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل افزود: هفته دولت فرصت مغتنمی است تا مردم از خدمات بخشی از مجموعه نظام اسلامی آشنا شوند تا دروغ بودن تبلیغات دشمنان اسلام مبنی بر ناکارآمدی و ناتوانی نظام اسلامی آشکارتر شود.

وی با اشاره به خدمات این بنیاد در دولت تدبیر و امید اظهار کرد: در این مدت فاز اول مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار (مجموعه استخر آبدرمانی) با صرف اعتباری بیش از 40 میلیارد ریال احداث و به بهره برداری رسید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل از آغاز عملیات احداث درمانگاه تخصصی شبانه روزی ایثار به مساحت 350 متر مربع با اعتباری بیش از هفت میلیارد ریال خبر داد.

لکورج خرید زمین و ساختمان اداری متناسب با شان جامعه ایثارگری در شهرستان های پارس آباد و نیر با صرف هزینه 12 میلیارد ریال و ارتقا زیر ساخت سامانه دولت الکترونیک در بنیاد استان و ادارات شهرستان های تابعه با اعتبار بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال را از دیگر خدمات این بنیاد در این طول این مدت عنوان کرد.

وی بیان کرد: در راستای خدمات رسانی مطلوب به جامعه ایثارگری ساختمان اداری بنیاد با اعتبار 11 میلیارد و 410 میلیون ریال بازسازی و برای تردد جانبازان و معلولان مناسب سازی شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل همچنین از معرفی 653 نفر از جامعه ایثارگری تحت پوشش بنیاد استان برای جذب و استخدام در دستگاه های دولتی خبر داد و گفت: در طول چهار گذشته برای 657 نفر از جامعه ایثارگری 39 میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالزایی پرداخت شده است.

 

انتهای پیام/ع

ساماندهی مزار مطهر شهدا



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.