سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل جدید کمیته امداد استان کردستان:

اشتغال مددجویان جزو اولویت‌های کاری است

موسوی جم بحث اشتغال مددجویان و توانمند کردن خانواده‌های تحت حمایت را جزو اولویت‌های کاری خود عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سید علی موسوی جم مدیر کل جدید کمیته امداد استان کردستان در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل کمیته امداد استان کردستان عنوان کرد: نیروی انسانی مهم و سرمایه اصلی هرسازمان است و نیروی انسانی با ایمان، با انگیزه و با نشاط می‌تواند در پیشبرد اهداف سازمان نقش به سزایی داشته باشد.

اوافزود: یکی از برنامه‌های بنده به عنوان مدیر کمیته امداد استان کردستان کمک به افزایش مشارکت خیران، نخبگان و فعالان اجتماعی و اقتصادی است که می‌تواند کمک کننده این نهاد باشد هر چند با تلاش‌های امدادگران این همکاری هم اکنون نیز وجود دارد.

موسوی جم بحث اشتغال مددجویان و توانمند کردن مددجویان را جزو اولویت‌های کاری خود عنوان کرد و تصریح کرد: تلاش خواهد شد که به مسئله اشتغال مددجویان کمک شود.

اودر ادامه ضمن تشکر از خدمات دکتر شیخی زاده مدیر کل قبلی کمیته امداد استان کردستان به محرومان و مددجویان استان، عنوان کرد: امید است که آقای شیخی زاده به عنوان امدادگرکردستانی در آینده هم یاری گر ما باشند.

مدیر کل جدید کمیته امداد استان کردستان در پایان گفت: امید است زمانی که این امانت را تحویل می‌دهم در محضر خداوند، شهدا و مردم شریف کردستان روسفید باشم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.