سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجمعات تبلیغاتی داوطلبان انتخابات در البرز ممنوع است

استاندار البرز گفت: هر گونه تجمع و گردهمایی تبلیغاتی تا پیش از زمان قانونی تبلیغات و تایید ستاد ملی کرونا مغایر قانون و ممنوع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عزیزاله  شهبازی، استاندار البرز  با اشاره به ضرورت انجام هرگونه اقدامات انتخاباتی از سوی داوطلبان مطابق قانون گفت:  کلیه امکانات و تجهیزات برای برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا فراهم شده است.

استاندار البرز افزود:  از طرفی همانطوری که می دانید انتخابات بر اساس جدول زمانی خود توسط دست اندرکاران  در حال انجام  و جلسات ستاد انتخابات به طور مرتب و منظم برگزار و  هماهنگی خیلی خوبی بین هیات های  اجرایی و نظارت وجود دارد.

شهبازی با بیان هرگونه تجمع تبلیغاتی توسط داوطلبان انتخابات ممنوع است گفت:در نظام مقدس جمهوری اسلامی رعایت قانون یک وظیفه دینی،  شرعی و قانونی است برای اینکه رای مردم زینتی نیست بلکه یک رای هم تاثیرگذار و سرنوشت ساز است به همین خاطر تامین امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت از اهداف اساسی و اصلی وزارت کشور در استان ها است.

او افزود:  حضور و مشارکت مردم در پای صندوق های رای در ۲۸ خرداد ماه سال جاری تمامی تحلیل‌های هدفمند استکبار جهانی را نقش برآب خواهد ساخت. 

 شهبازی گفت:  یکی از فصول کلیه انتخابات در سطوح مختلف مجازات‌هایی است که قانونگذار برای برخورد با متخلفین پیش‌بینی کرده است.

استاندار البرز افزود: امروزه در دنیا گردش قدرت به روش مسالمت آمیز از طریق انتخابات انجام می شود در حقیقت این مردم هستند که سر نوشت خودشان را تعیین و رقم می زنند و اصولا قاعده دمکراسی و گردش قدرت هم همین است.

انتهای پیام/ر .ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.