فرماندار ویژه کرج از افزایش پنج درصدی شعب اخذ رأی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا درکرج نسبت به انتخابات گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،غفور قاسم پور، فرماندار ویژه کرج با بیان این که تمام تمهیدات برای برگزاری انتخابات در این شهرستان فراهم شده است، گفت: در مجموع تعداد ۷۳۹ شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰  در شهرستان کرج پیش بینی شده است که از این تعداد  ۱۲صندوق اخذ رأی سیاراست.

فرماندار ویژه کرج افزود: از این تعداد صندوق های اخذ رأی سیار به تفکیک ۹ صندوق سیار در مرکز شهر کرج و شهرهای اقماری و سهصندوق سیار نیز مربوط به بخش آسارا است. 

قاسم پور همچنین با مقایسه تعداد شعب اخذ رأی نسبت به ادوار پیشین گفت: این دوره  شاهد افزایش پنج درصدی تعداد شعب نسبت به دوره های پیشین خواهیم بود. 

او افزود: کلیه تمهیدات برای تجهیز شعب اخذ رأی پیش بینی شده و ستاد انتخابات شهرستان کرج با اعزام تیم نظارت و ارزیابی در شعبه های اخذ رأی بصورت میدانی الزامات و نیازهای شعب را احصاء و گزارش آن را به ستاد انتخابات شهرستان کرج اعلام کرده اند. 

فرماندار کرج گفت: تمام تلاش خود را خواهیم داشت تا انتخاباتی سالم، امن و قانونمند؛ با محوریت سلامت مردم و رعایت توصیه های بهداشتی و مراقبتی نیز شهرستان کرج برگزار شود. 

قاسم پور افزود: در تمام شعب با نظارت عوامل دانشگاه علوم پزشکی دستورالعمل های بهداشتی اجرایی خواهد شد  و شهروندان  با آسودگی خاطر می توانند در روز انتخابات به شعب اخذ رأی شهرستان کرج مراجعه کنند. 

او گفت: مردم آگاه و فهیم ایران کوچک  در طول بیش از چهار دهه گذشته، همواره به انقلاب و آرمان ها پایبند بوده اند و در انتخابات های گوناگون حضوری فعال داشته اند و در این دوره از انتخابات نیز با آگاهی، بصیرت و باور به اهمیت نقش آفرینی خود، مشارکتی فعال خواهند داشت.

انتهای پیام/ ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.