رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات البرز از اعضای بازرسی انتخابات شهرستان های استان خواست با رصد دقیق فضای انتخابات، تخلفات نامزدها را گزارش کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، جهانگیر شاهمرادی، رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات البرز گفت: دبیرخانه هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان نسبت به چاپ کتابچه ای حاوی وظایف و اختیارات اعضای ه‍یئت بازرسی اقدام کرده که اعضا موظفند با مطالعه دقیق آن نسبت به وظایف خود آگاهی کاملی داشته و اقدام کنند.

شاهمرادی افزود: اعضای هیات بازرسی استان باید تا زمان اعلام احراز و تائید صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا که به صورت همزمان برگزار می شود، با دقت نسبت به رصد فضای انتخابات اقدام کرده و نسبت به انجام تکالیف قانونی خود عمل کنند.

او افزود: کنترل و بازرسی جریان انتخابات، حصول اطمینان از انجام دقیق و صحیح وظایف قانونی توسط عوامل اجرایی انتخابات، تحلیل و جمع بندی مسند و مستدل از تخلفات انتخاباتی و همچنین رسیدگی و پاسخگویی به شکایات از مهمترین وظایفی است که باید از سوی اعضای هیئت بازرسی انتخابات بیش از پیش مورد توجه و دقت قرار گیرد تا علاوه بر ایجاد شور و نشاط انتخاباتی، آرامش کامل بر فضای انتخابات استان حاکم شود.

انتهای پیام/ ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.