سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادی ۱۴ زندانی جرایم غیر عمد در آباده

۱۴ زندانی غیر عمد در شهرستان آباده با کمک های خیران در جشن گلریزان امسال آزاد شدند و به آغوش خانواده برگشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، میثم  ابراهیم زاده دادستان عمومی وانقلاب آباده در جلسه اعضای مجمع عمومی حمایت از زندانیان آباده گفت: با مشارکت خیران درمراسم جشن گلریزان سپاه شهرستان آباده چهارده نفر از زندانیان جرایم غیرعمد آزاد و به آعوش گرم خانواده‌هایشان بازگشتند.

او با اشاره به اینکه تا به امروز ۴۸۰ نفر زندانی در زندان شهرستان آباده محکوم به حبس است بیان کرد: در در دوره ریاست آیت الله رئیسی در قوه قضائیه تدابیری اندیشیده شده است که ۳۰۰ زندانی به طریق مختلف درکنار خانواده‌های خود باشند.

ابراهیم زاده،  تصریح کرد: کمک‌های نقدی و غیر نقدی، خدمات مشاوره‌ای و اشتغالزایی از جمله فعالیت‌های انجمن حمایت از زندانیان است که به خانواده زندانیان ارائه می‌شود.

محمد مرادی مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان آباده نیز ادامه داد: تهیه بسته‌های معیشتی، لوازم خانگی، اشتغالزایی خانواده زندانیان و  حمایت همه جانبه خیران از دیگر فعالیت‌های این انجمن به شمار می‌رود.

او افزود: در آمدهای آموزشگاه رانندگی تحت نظارت این انجمن، هزینه حاصله کارگاه‌های خیاطی، هدایای رهبری، کمک خیران و کمک مالی  از دیگر خدمات سازمان حمایت از زندانیان در شهرستان آباده است.

فرشید صفری معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی فرمانداری آباده با ارزیابی خوب فعالیت‌های این انجمن، اضافه کرد: کمک‌های خیران در برطرف کردن نیازها و مشکلات خانواده زندانیان بسیار موثر بوده است.

شهرستان آباده با ۶۸۰۰ کیلومتر مربع گستردگی در شمال استان فارس و در ۲۷۵ کیلومتری شهر شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.