سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرکز بهداشت دزفول پیشرو در امر واکسیناسیون کرونا ویروس

رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: طبق گزارش‌های وزرات بهداشت، مرکز بهداشت دزفول یکی از مراکز پیشرو در امر انجام واکسیناسیون کرونا ویروس گروه‌های هدف است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا پورآیین رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: طبق گزارش‌های وزرات بهداشت، مرکز بهداشت دزفول به عنوان یکی از مراکز پیشرو در امر انجام واکسیناسیون گروه‌های هدف کرونا در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی کل کشور معرفی شده است که این موفقیت با برنامه ریزی‌ها و تلاش‌های مستمر پرسنل بهداشتی، هماهنگی‌های بین بخشی، مشارکت خیرین و همکاری مردم حاصل شده است.

 او بیان داشت: فعالیت‌های همچون آموزش، ویزیت و نمونه گیری مراکز ۱۶ ساعته، رهگیری موارد در تماس با بیماران، پیگیری سلامت شاغلین ادارات و صنایع، نظارت بر اصناف و محدودیت‌های کرونایی، نظارت بر تدفین فوتی‌های ناشی از کووید ۱۹ و واکسیناسیون عمومی بخشی از فعالیت‌های این پرسنل در طول بحران کووید ۱۹ است.

پورآیین همچنین تنها راه کنترل بیماری را انجام واکسیناسیون عمومی دانست و تصریح کرد: مردم تا رسیدن به ایمنی جمعی ناشی از واکسیناسیون بایستی شیوه نامه‌های بهداشتی را مراعات نمایند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.