سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین انتظامی استان ایلام خبر داد؛

افزایش کشفیات ۵۱ درصدی جرائم اقتصادی در ایلام

عزیززاده با بیان اینکه در دو ماهه سال جاری نسبت به سال گذشته ۵۱ درصد افزایش کشفیات قاچاق کالا و ارز را شاهد بوده ایم گفت:تعداد ۱۸۹نفر از متهمان دستگیر شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ شهاب عزیززاده جانشین انتظامی استان ایلام در جلسه قرارگاه عملیات امنیت اقتصادی استان بر ضرورت مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق تاکید کرد و گفت: مسائل اقتصادی یکی از راهبردی‌ترین و تعیین کننده‌ترین عرصه‌های پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران در دهه چهارم انقلاب است که بایستی با عزم همگانی در این زمینه تلاش کنیم.

او با بیان اینکه پلیس امنیت اقتصادی، پلیسی نوپا بوده و با رویکرد پیش بینی، پیشگیری و مقابله کار خود را آغاز کرده است،افزود : الحمدالله پلیس امنیت اقتصادی استان در این مدت کوتاه کشفیات قابل قبولی را در بحث قاچاق کالا و ارز در استان داشته است.

سرهنگ عزیززاده با اشاره به اینکه اساس اقدامات پلیس امنیت اقتصادی مقابله و مبارزه با قاچاق کالا و مفاسد اقتصادی است پیشگیری از ورود قاچاق به داخل استان را یکی دیگر از ماموریت‌های حساس این پلیس دانست.

او با بیان اینکه ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده در ۲ ماهه امسال بیش از ۹۴ میلیارد ریال بوده است، ادامه داد :تعداد ۱۸۹ نفر از متهمان این پرونده‌ها جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شده اند.

جانشین انتظامی استان ایلام نقش مردم را در مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز که اقتصاد، تولید و اشتغال کشور را با مشکلات عدیده‌ای روبه رو می‌کند، بسیار تاثیرگذار دانست وبیان کرد : پلیس استان با اقتدار اجرای این طرح را ادامه خواهد داد، ان شاءلله با کمک دستگاه قضائی و همکاری مردم بتوانیم با این ناهنجاری‌ها مقابله خوبی داشته باشیم و دغدغه مردم متدین و ولایت مدار استان را برطرف کنیم.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.