سرهنگ بیگی بر تقویت تعاملات با اداره زندان در راستای پیشگیری از جرایم تاکید کرد و گفت: تقویت تعامل با اداره زندان پیشگیری از جرایم را تسریع می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ محمدزمان بیگی فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر در نشست با رئیس اداره زندان شهرستان دره شهر و امام جمعه موقت دره شهر حجت الاسلام شمس در زمینه اجرای آموزش‌های مرتبط با امنیت زندان و لزوم همکاری و اقدامات مشترک به بحث و تبادل نظر پرداختند.

او اظهار کرد: همکاری و تعامل مجموعه زندان با نیروی انتظامی می‌تواند روند رسیدگی و پیشگیری از جرائم را تسریع کند و این مهم رضایت شهروندان را نیز بدنبال خواهد داشت.

فرمانده انتظامی دره شهر تعامل و آموزش‌های لازم در طول سال را در ارتقای توان آمادگی و آموزش کارکنان دو ارگان موثر دانست و خواستار تعامل و همکاری بیشتر در این خصوص شد.

طاهر دوستی رئیس اداره زندان دره شهر نیز با تقدیر از همکاری مجموعه انتظامی با اداره زندان گفت: هر زمان که نیاز به همکاری و حضور عوامل انتظامی بوده شاهد حضور به موقع و نهایت همکاری بوده ایم و انتظار داریم این همکاری‌ها و خروجی کار بیشتر شود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.