سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح سحاب هلال احمر در چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری، از اجرایی شدن طرح ملی سفیران حمایت‌های امدادی و بشردوستانه (سحاب) در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ایرج کیانی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری در آیین رونمایی از طرح ملی سحاب و تجلیل از گروه برتر جمعیت هلال احمر در مسابقه نهالکاری با اشاره به شعار امسال هفته هلال با عنوان «یک قرن خدمات داوطلبانه، مقایسه نشدنی» گفت: هم اکنون بیش از ۲۰ هزار نفر دراستان عضو این جمعیت هستند.

او افزود: با اجرای طرح ملی سحاب که با شعار «جوان سالم جهان سالم» آغاز شده است، جوانان بشردوست هلال احمر عرصه جدید از خدمت در راستای پیشگیری، ایمنی و سلامت برای مردم را رقم خواهند زد.


بیشتر بخوانید


کیانی به پیشگام بودن اعضای این جمعیت در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اشاره و اضافه کرد: با فعال شدن این طرح، حمایت‌های امدادی و بشردوستانه نیز گسترش خواهد یافت.

هومان خاکپور رییس اداره آموزش، ترویج و مشارکت مردمی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: گروه بلوط ایرانی از شهرستان اردل رتبه برتر مسابقه نهالکاری جمعیت هلال احمر را کسب کرد.

او افزود: این مسابقه با همکاری جمعیت هلال احمر و منابع طبیعی و آبخیزداری سراسر کشور برگزار شد که از این استان ۱۹ گروه ۹ نفره با کاشت ۹ نهال، شرکت کرده بودند.

خاکپور اضافه کرد: گروه برتر براساس شاخص‌های ارزیابی از جمله رعایت اصول فنی کاشت، سرعت عمل در اقدام و ارائه مستندات کار جمعی و گروهی، خلاقیت و نوآوری و ابتکار عمل جانبی، جلب مشارکت گروه‌های خاص از قبیل قهرمانان، نخبگان و سایر شاخص‌ها انتخاب شد.

او ادامه داد: این مسابقه با هدف آگاه‌سازی و حساس‌سازی در خصوص حفظ منابع طبیعی، ترویج فرهنگ درختکاری با رویکرد اجتماع محور و حفاظت از جنگل و منابع طبیعی و هم‌افزایی بین ۲ دستگاه برگزار شد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.