سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۵۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان کرمانی

مسئول کانون خادمیاران رضوی بقیه الله (عج) کرمان گفت: در پنجمین مرحله از طرح سفره‌های مهربانی، ۵۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان کرمان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین رحمانی مسئول کانون خادمیاران رضوی بقیه الله (عج) کرمان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا به امروز ۳ هزارو ۵۰۰ پرس غذای گرم طبخ و برای نیازمندان توزیع شده است.

او به توزیع ۳ هزار قرص نان در طی مراحل قبلی این طرح اشاره کرد و افزود: در ماه مبارک رمضان خیران بلند همت برخی غذا‌ها را پس از طبخ در اختیار خادمیاران برای توزیع در بین نیازمندان قرار می‌دادند.

رحمانی بیان کرد: عصر امروز در پنجمین مرحله از طرح رمضانی سفره‌های مهربانی تعداد ۵۰۰ پرس غذای گرم طبخ ودر بین نیازمندان شهر کرمان توزیع کردیم.

مسئول کانون خادمیاران رضوی بقیه الله (عج) کرمان با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر، گفت: به منظور کمک به درمان نیازمندان، با همت ۵ گروه خادمیار رضوی این کانون، با مستقر شدن در ۵ نقطه از شهر کرمان، آماده دریافت زکات فطریه روزه داران کرمانی هستیم.

او با اشاره به اینکه این گروه‌ها در گلزار شهدا، میدان بسیج، شرف آباد وچهار راه آزادگان مستقر می‌شوند، افزود: همشهریان می‌توانند با مراجعه به این گروه ها، از ساعت ۸ صبح الی ۸ شب روز پنجشنبه مصادف با عید سعید فطر، زکات فطریه خود را برای کمک به درمان نیازمندان پرداخت کنند.

رحمانی تصریح کرد: روزه داران می‌توانند از طریق کد دستوری#۶۶۷۰*۸۸۷۷* ویا از طریق شمارت کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۰۱۰۳۱ به نام خیریه نورالمجتبی، وجه مورد نظر خود را واریز و در این عمل خیرخواهانه با خادمیاران رضوی، همراه شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۱۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
اجرتون با امام رضا