سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بلینکن: حملات موشکی به اسرائیل باید بلافاصله متوقف شود

وزیر امور خارجه آمریکا با به رسمیت شناختن حق رژیم صهیونیستی برای دفاع از خود، خواستار توقف حملات موشکی گروه‌های مقاومت به مواضع این رژیم شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، وزیر امور خارجه آمریکا خواستار توقف سریع حملات موشکی از سوی گروه های مقاومت به مواضع رژیم صهیونیستی شد.

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا، پیش از دیدار با ایمن الصفدی، وزیر امور خارجه اردن گفت: ما خواستار کاهش تنش‌ها از سوی هر دو طرف هستیم اما حق قانونی تل آویو را برای دفاع از مردم و خاک خود را  به رسمیت می‌شناسیم.

او با تاکید بر اینکه حملات موشکی غزه علیه رژیم صهیونیستی باید فورا متوقف شود، اعلام کرد: واشنگتن بر وضع تل آویو در کرانه باختری  متمرکز است. 

بلینکن همچنین درباره خشونت ها  و اقدامات تحریک آمیز در مسجد الاقصی ابراز نگرانی کرد.

 وزیر خارجه اردن نیز از آمریکا خواست تا نقش رهبری در کاهش خشونت‌ها را داشته باشد.

 ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا نیز روز گذشته (دوشنبه) در پی حمله مقاومت به مواضع رژیم صهیونیستی بدون اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی این اقدام مقاومت را محکوم کرد.

این در حالی است که علاوه بر هتک حرمت مسجدالاقصی و نمازگزاران فلسطینی در ماه مبارک رمضان از سوی شهرک نشینیان صهونیست، در حملات نظامیان این رژیم به نوار غزه و قدس حدود ۲۵ فلسطینی از جمله زنان و کودکان به شهادت رسیده و بیش از ۳۰۰ فلسطینی زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
reza
۱۰:۳۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
هی هی آنتونی بلینکن ترمز کن تند نرو آخه چرا؟ ما خودمان جوابت را میدهیم چون پایگاه اصلی شما و اتاق عملیات نظامی و پشتیبانی پایگاه های شما در معرض نابودی است و پایگاه هائی که مانند عین الاسد را که در منطقه دارید در معرض خطرات جدی قرار گرفته اند؟ مقر اصلی نیروهای ارتش سنتکام آمریکا در حال فروپاشی و نابودی است؟ من بمیرم برایت هر سال از مالیات دهندگان آمریکائی دلاراخذ میکنید و در حلقوم رژیم منحوس صهیونیستی می ریزید هر سال بیشتر از سال قبل و حالا مقر اصلی ارتش سنتکام در غرب آسیا در حال نابودی حتمی است؟..............
ناشناس
۰۹:۵۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
جناب آقای زنازاده اسرائیل باموشک خانه های فلسطینی رو خراب کنه خوبه اما فلسطینیان موشک بزنند بد! الحق که شما آمریکایی‌ها یه مشت زنازاده بیشترتیستید