نگرانی واشنگتن از حملات راکتی به مواضع رژیم صهیونیستی

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نسبت به حملات مقاومت و شلیک راکت به مواضع رژیم صهیونیستی، این اقدام را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پی حمله مقاومت به مواضع رژیم صهیونیستی بدون اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی این اقدام مقاومت را محکوم کرد.

وی با تاکید بر دفاع واشنگتن از حق مشروع اسرائیل برای دفاع از خویش گفت: آمریکا خواستار تنش‌زدایی از سوی همه طرف‌ها است.

پرایس با تاکید بر اینکه آمریکا حق مشروع اسرائیل برای دفاع از خودش، مردمش و سرزمین خود را به رسمیت می‌شناسد، ادامه داد: عمیقاً از وضعیت در اسرائیل، کرانه باختری و نوار غزه، و درگیری‌های صورت گرفته در اورشلیم (بیت‌المقدس) نگران هستیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا ادامه داد: ما نگران درگیری‌هایی هستیم که در حرم شریف رخ داده و سبب زخمی شدن ۱۸۰ نفر شده است.

مقاومت فلسطین لحظاتی در روز دوشنبه، پس از اتمام ضرب الاجل اعلام شده حملات موشکی از غزه به اراضی اشغالی را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Austria
reza
۱۰:۴۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
هی ندپرایس آخه چرا؟ هنگامی که رژیم منحوس کودک کش صهیونیستی مدرسه و مساجد و بیمارستان ها و آمبولانس های حمل مجروح و امدادگران و مرکز آنروآ و...و.....را بمباران میکنید هم کوری هم وجدان دردنداری و هم لال هستی که اظهار نظر کنی نه؟!! عجب تعریف حقوق بشری دارید شما آمریکا ئی ها!!!!! تو هم مثل ما داری به نابودی و متلاشی شدن لانه عنکبوت و مقر اصلی اتاق فرماندهی ارتش سنتکام آمریکا در غرب آسیا فکر میکنی؟ که هرساله چندین میلیون دلارآمریکا از مالیات های آخذ شده ملت آمریکا را برای حفظ این رژیم منحوس وجعلی و غاصب اشغالگر هزینه میکنید و هرسال مقدارش را افزایش میدهید؟ حالا تمام این هزینه ها در حال دود شدن و نابودی است؟
آخرین اخبار