سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده از برنج هندی و دغدغه ورود ویروس کرونای هندی به خراسان رضوی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ویروس کرونا از طریق مواد غذایی منتقل نمی‌شود اما با نگهداری برنج هندی به مدت ۱۰ روز در یک محل سربسته، می توان با اطمینان خاطر از برنج استفاده کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی قلیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تاکنون تصمیمی برای اعمال محدودیت ورود برنج هندی به خراسان رضوی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در ستاد کرونای خراسان رضوی گرفته نشده است.


بیشتر بخوانید


او افزود: از طرفی موضوعی با این محوریت در هیچ کدام از کمیته‌های ستاد کرونا نظیر کمیته بازرگانی مطرح نشده است مگر اینکه در جلسات بعدی این مسأله را مطرح کنیم تا نظر اعضای ستاد در باره آن بیان شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه این ویروس کرونا از طریق مواد غذایی منتقل نمی‌شود ادامه داد: اما در مورد اینکه بسته‌ها و کیسه‌های این نوع برنج ممکن است آلوده به ویروس کرونا باشند با نگهداری آنها به مدت ۱۰ روز در یک محل سربسته ویروس موجود در سطوح آن‌ها از بین خواهد رفت به هر حال هرگونه تصمیم برای منع ورود این نوع برنج به استان نیازمند تصمیم گیری در ستاد کرونا است.

 

منبع: قدس آنلاین

انتهای پیام//ص.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.