سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرویس پست ویژه تحویل در باجه در سیستان و بلوچستان راه اندازی شد

مدیر کل پست سیستان و بلوچستان گفت: به منظور رفاه حال شهروندان سرویس پست ویژه «تحویل در باجه» از امروز در این استان راه‌اندازی شد.

هدایت‌الله کرد مدیر کل پست سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در راستای خدمات رسانی به هم استانی های عزیز در این سرویس فرستندگان، مرسولات خویش را با استفاده از سرویس ویژه به دفاتر پستی خصوصی و دولتی تحویل داده و این مرسوله در ساعت ۹ صبح روز بعد در باجه پست منطقه ۱۳ پستی تهران واقع در چهارراه لشکر قابل تحویل به گیرنده خواهدبود.

او  گفت: این مرسولات با سریعترین امکان پروازی به تهران حمل و در صورت عدم مراجعه گیرنده به مدت هفت روز در پست منطقه ۱۳ نگهداری و سپس به فرستنده اعاده می‌شود.

مدیر کل پست سیستان و بلوچستان افزود: این سرویس در مرحله نخست در باجه های پستی خصوصی و دولتی شهرستان های زاهدان، زابل، خاش، ایرانشهر و سراوان آغاز شد و در فاز دوم در بقیه شهرهای استان اجرایی می شود.

او بیان کرد: حداقل و حداکثر وزن قابل قبول برای ارسال مرسوله از ۱۰ گرم تا ۱۰ کیلوگرم و صرفا در بسته بندی های مورد قبول پست صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.