سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یمن حمله به مسجد الاقصی را محکوم کرد

وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن با محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی، درباره پیامد‌های ادامه خشونت‌ها در حق شهروندان فلسطینی هشدار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سبأ، هشام شرف عبدالله، وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن، اقدام نیرو‌های رژیم صهیونیستی در حمله به رواق‌های مسجدالاقصی را که باعث مجروح شدن بیش از ۵۳ فلسطینی شد، به شدت محکوم کرد.

او درباره پیامد‌های ادامه اقدامات خشونت‌آمیز نیرو‌های اشغالگر در منطقه شیخ الجراح و منطقه باب العامود در حق شهروندان فلسطینی هشدار داد.

وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن با اشاره به این که رژیم صهیونیستی بر اساس قوانین بین‌المللی و به ویژه معاهدات چهارگانه ژنو نیروی اشغالگر است و مسئولیت اتفاقاتی که برای شهروندان فلسطینی رخ می‌دهد به عهده مقامات این رژیم و کشور‌های حامی آن و نیز کسانی دانست که روابط خود را با تل‌آویو عادی‌سازی کرده‌اند.

عبدالله همچنین درباره پیامد‌های ادامه تنش‌زایی نیرو‌های اشغالگر صهیونیستی که باعث تهدید امنیت و ثبات منطقه می‌شود، هشدار داد و گفت این اقدامات زمینه را برای بروز تنش‌هایی که باعث انفجار در فلسطین اشغالی می‌شود، فراهم می‌کند.

او از شورای امنیت سازمان ملل خواست به مسئولیت خود در حمایت از شهروندان فلسطینی عمل کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.