سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام جزییات مراسم روز جهانی قدس در شهرستان اندیکا

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اندیکا گفت: حضور در نماز جمعه به عنوان مهم‌ترین برنامه روز جهانی قدس در شهرستان در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام حامد جلیلی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اندیکا گفت: با توجه به ابلاغ اصول بهداشتی مربوط به این مناسبت از مرکز، راهپیمایی روز قدس  و کاروان خودرویی در هیچ نقطه‌ای برگزار نمی‌شود.

او افزود: حضور در نمازجمعه بعنوان مهم‌ترین برنامه روز جهانی قدس در شهرستان اندیکا در نظر گرفته شده است و ضمن رعایت مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، با حضور در مصلی نماز جمعه و شرکت در فریضه عبادی سیاسی جمعه، این روز را گرامی می‌داریم و در پایان مراسم با قرائت قطعنامه پایان می‌پذیرد.

حجت الاسلام سیداکبر موسوی امام جمعه شهرستان اندیکا در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: روز جهانی قدس،میراث و ابتکار هوشمندانه حضرت امام (ره) و روز فریاد امت اسلامی در سراسر عالم، بر جرثومه فساد و تباهی و غده چرکین و سرطانی در پیکر جهان اسلام یعنی رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی است.

او بیان داشت: اینبار و برای باری دیگر حسب وظیفه دینی و سیاسی و بر مبنای آموزه های مکتب اهل البیت(ع)، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، همگام با تمامی مسلمانان و آزادی خواهان عالم ،اتحاد و یکپارچگی خود را در مقابل اسرائیل و آمریکای جنایتکار حفظ کرده و در راه آرمان بزرگ الهی یعنی محو اسرائیل و آزادی قدس شریف و تقویت عزت و اقتدار جهان اسلام در مقابل جهان کفر، ثابت قدم خواهیم ماند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.