سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دست نیاز بیماران کرونای به سوی خیران

مسئول مشارکت‌های مردمی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کبودراهنگ گفت:بسیاری از بیماران کرونای نیازمند هستند و توان پرداخت هزینه درمان ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی ربانی مسئول مشارکت‌های مردمی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کبودرآهنگ گفت: نیاز بیماران کرونایی بستری در بیمارستان امام رضا (ع) کبودراهنگ به هزینه درمان و تجهیزات بیمارستانی مورد نیاز از ضرویاتی است که کمک خیران را می‌طلبد.

او افزود: با مدیریت مشارکت‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان و پیگیری‌های مسئول مشارکت‌های مردمی شبکه بهداشت و درمان کبودراهنگ تجهیزاتی برای کمک به جابه جایی بیمارانی که توانایی راه رفتن ندارند در نظرگرفته شده است.

مسئول مشارکت‌های مردمی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کبودرآهنگ بیانکرد: همچنین تجهیزاتی مربوط به بیماران کرونایی به بیمارستان امام رضا (ع) اهدا شده، اما به علت افزایش روزانه بیماران و وخامت حال بستری‌های کرونایی نیاز بیماران بدحال کرونایی بیش از این است.

ربانی تصریح کرد: با وجود اینکه چهار دستگاه ویلچر که در این ایام مورد نیاز بیماران کم توان کرونایی توسط مجمع خیرین سلامت استان همدان و شهرستان کبودراهنگ و با پیگیری‌های مسئول مشارکت‌های مردمی شبکه بهداشت کبودراهنگ تهیه شده است، اما بیماران بیمارستان امام رضا (ع)  همچنان نیازمند کمک خیران است.

مسئول مشارکت‌های مردمی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کبودراهنگ بیان کرد: بسیاری از بیماران نیازمند هستند که توان پرداخت هزینه درمان و یا خرید وسیله بیمارستانی مورد نیاز خود را ندارند که از خیران استان تقاضامندیم دست این بیماران کرونایی را بگیرند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.