معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از تزریق ۹۰۸ دُز واکسن کرونا تا تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ به گروه‌های هدف در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،دکتر الهام عظیمی, معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد از تزریق ۹۰۸ دُز واکسن کرونا تا تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ به گروه‌های هدف در شهرستان خبر دادو گفت: واکسیناسیون عمومی افراد بالای ۸۰ سال هم از امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ آغاز شد.

او افزود: گروه هدف‌ها براساس سند ملی واکسیناسیون به دانشکده اعلام می‌ شود و بر همین اساس این مرکز به صورت فراخوان از مشمولان دریافت واکسن‌ها دعوت می‌کند.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در خصوص واکسیناسیون کادر بهداشت، درمان، فوریت‌های پزشکی، نظام پزشکی، جانبازان، کارکنان آرامستان، بیماران خاص و سرطانی‌ها و پاکبانان به آمار تزریق واکسن کرونا به این گروه‌ها در شهرستان اسدآباد اشاره کرد و گفت: از تعداد ۹۰۸ دُز واکس کرونای تزریق شده در شهرستان؛ تعداد ۶۵۹ دُز به کادر بهداشت، درمان و اورژانس ۱۱۵، تعداد ۵۰ دُز به نظام پزشکی، تعداد ۷۵ دُز به جانبازان، تعداد ۵ دُز به کارکنان آرامستان، تعداد ۵۰ دُز به پاکبانان و تعداد ۶۹ دُز به بیماران خاص و سرطانی‌ها تزریق شده است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.