مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر از واکسینه شدن ۸۰ درصدی کادر درمان این شهرستان علیه بیماری کرونا خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محسن ترکاشوند مدیر شبکه بهداشت شهرستان ملایر گفت: آمار کارکنان بهداشت و درمان شهرستان ملایر را حدود ۱۸۰۰ نفر اعلام کرد و افزود تاکنون ۱۴۰۰ دز واکسن برای همکاران شاغل در بخش بهداشت و درمان شهرستان تزریق شده است.

او با بیان اینکه کارکنان  مراکز بهداشت شامل خانه‌های بهداشت، خدمات جامع سلامت، پزشکان و دندانپزشکان و تمامی افرادی که در بخش خدمات بیمارستانی به صورت غیرمستقیم فعالیت دارند نیز واکسینه می‌شوندافزود: کار واکسیناسیون افراد باقیمانده هم تا پایان هفته به اتمام خواهد رسید.

ترکاشوند گفت: در بخش خصوصی نیز ۱۰۰نفر از پزشکان و دندانپزشکان این شهرستان واکسینه شده اند و حدود ۲۳۰ نفر دیگر نیز آماده دریافت واکسن هستند که با هماهنگی سازمان نظام پزشکی و بر اساس اولویت، واکسیناسیون کارکنان بهداشت و درمان بخش خصوصی نیز آغاز شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر با اشاره به آغاز مرحله دوم واکسیناسیون پاکبانان شهر ملایر و همچنین سالمندان بالای ۸۰ سال، از اتمام واکسیناسیون بیماران هموفیلی، تالاسمی در این شهرستان خبر داد و گفت: کار ثبت نام بیماران خاص نیز برای دریافت واکسن براساس اولویت‌ها آغاز شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر یاد آور شد: تاکنون بیش از سه هزار دوز واکسن تحویل شهرستان ملایر شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.