سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه بیش از ۱۷ هزار نفر_دوره آموزشی در فنی و حرفه‌ای زنجان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: پارسال ۱۷ هزار و ۶۵۷ نفر در دوره‌های آموزش‌های فنی و حرفه‌ای زنجان شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، انصاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان شامل ۱۲ مرکز دولتی و کارگاه‌ها شامل ۱۴ کارگاه صنایع و صنوف، ۱۱۹ کارگاه ثابت شهری، ۴۹ کارگاه جوار روستا و عشایر، چهار کارگاه جوار و بین کارگاهی، ۱۰ کارگاه جوار پادگان، ۱۶ کارگاه جوار زندان و ۴ کارگاه جوار دانشگاه است.


او با بیان اینکه پارسال در مجموع ۱۷ هزار و ۶۵۷ نفر- دوره در آموزشگاه‌های دولتی و غیردولتی فنی و حرفه‌ای استان زنجان  تحت آموزش قرار گرفتند، افزود: این دوره‌ها شامل ۱۳ هزار و ۹۴۱ نفر- دوره در بخش دولتی و سه هزار و ۷۱۶ نفر- دوره در بخش غیردولتی بود.


انصاری ادامه داد: ۲ میلیون و ۵۵۸ هزار و ۴۴۹ نفر- ساعت آموزش در بخش دولتی و ۶۵۵ هزار و ۱۴ نفر- ساعت آموزش در بخش غیر دولتی ارائه شد.


مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: از مجموع ۶ هزار و ۶۱۴ شرکت‌کننده در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای پنج هزار و ۲۷ نفر یعنی ۷۶ درصد از شرکت کنندگان در آزمون‌های پایان دوره نمره قبولی را کسب کردند.

انصاری به وضعیت آموزش‌های مهارتی در ایام شیوع کرونا اشاره کرد و ادامه داد: در برگزاری حضوری دوره‌ها تابع اعلام دستورالعمل های بهداشتی و رنگ بندی مناطق هستیم و آزمون‌های حضوری نیز با یک چهارم ظرفیت انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.