انصاری از فعالیت ۱۷۶ آموزشگاه آزاد و ۲۳۸ مرکز دولتی و کارگاه آموزش فنی و حرفه‌ای در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، انصاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان بااشاره به اینکه پارسال در مجموع ۱۷ هزار و ۶۵۷ نفر- دوره در آموزشگاه‌های دولتی و غیردولتی فنی و حرفه‌ای این استان تحت آموزش قرار گرفتند، گفت: ۱۷۶ آموزشگاه آزاد و ۲۳۸ مرکز دولتی و کارگاه آموزش فنی و حرفه‌ای در استان زنجان فعال هستند.


او افزود: مراکز دولتی و کارگاه‌ها شامل ۱۲ مرکز آموزشی دولتی، ۱۴ کارگاه صنایع و صنوف، ۱۱۹ کارگاه ثابت شهری، ۴۹ کارگاه جوار روستا و عشایر، ۴ کارگاه جوار و بین کارگاهی، ۱۰ کارگاه جوار پادگان، ۱۶ کارگاه جوار زندان و ۴ کارگاه جوار دانشگاه است.


انصاری با بیان اینکه پارسال در مجموع ۱۷ هزار و ۶۵۷ نفر- دوره در آموزشگاه‌های دولتی و غیردولتی فنی و حرفه‌ای این استان تحت آموزش قرار گرفتند، افزود: این دوره‌ها شامل ۱۳۹۴۱ نفر- دوره در بخش دولتی و ۳۷۱۶ نفر- دوره در بخش غیردولتی بوده است.


او ادامه داد: ۲ میلیون و ۵۵۸ هزار و ۴۴۹ نفر- ساعت آموزش در بخش دولتی و ۶۵۵ هزار و ۱۴ نفر- ساعت آموزش در بخش غیردولتی ارائه شده است.


مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به آزمون‌های مهارتی گفت: از مجموع ۶ هزار و ۶۱۴ شرکت‌کننده در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای ۵ هزار و ۲۷ نفر یعنی ۷۶ درصد در آزمون‌ها پذیرفته شدند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.